dilluns, 19 de desembre del 2011

FESTES DE NADAL 2011 A LLORENÇ

47 comentaris:

Anònim ha dit...

TROBO QUE LO DEL REIS MAGS ERA MILLOR LO DE L'ANY PASAT DE DONAR ELS REGALS AL LOCAL SOCIAL .

Anònim ha dit...

Sembla que la majoria de gent pensa així, però els organitzadors deuen tenir els seus bons motius...

Anònim ha dit...

¡ja veurem,semble que els organitzadors fallen una mica

Anònim ha dit...

¡JA VEUREM,SEMBLA QUE ELS ORGANITZADORS FALLEN UNA MICA

Anònim ha dit...

si que fallen una mica

Anònim ha dit...

EL DIVENDRE 6 DE GENER A QUINA HORA ES LA MISSA ??




CONTESTEUME.

Anònim ha dit...

SI POT SER CONTESTEUME AVANS DEL DIVENDRES

Anònim ha dit...

a les 12

Anònim ha dit...

gràcies per respondre anònim

Anònim ha dit...

de res,¿que aniras a misa? jo si,emb de rebre es REIS

Anònim ha dit...

Si que anire ¿I TU QUI ETS ?

si tu m'ho dius jo to dire.

Anònim ha dit...

A i sóc una nena

Anònim ha dit...

Que maco que hi hagi nenes i nens que s'atansen al blog: són el futur!

Anònim ha dit...

gracies ,que diguis aixó.

Anònim ha dit...

Soc una nena gran que estimo LLORENS si te dic mes sabras igual que jo i llavors no sera divertit

Anònim ha dit...

va sispli...

Anònim ha dit...

Vale se que ets un nen peró ets l'Alba la germana del Ramon , demà ens veurem a missa adeu fins les 12 :)

Anònim ha dit...

no,no res de res

Anònim ha dit...

vale.

FULLEDA - PETI QUI PETI ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

ok...

Anònim ha dit...

Ja se qui ets ets el ... JOEL !!!!

Anònim ha dit...

Penjeu rapid les fotos dels reis mags de Llorens

Siusplau.

Blog de Llorenç ha dit...

Tan aviat com les tinguem...

Anònim ha dit...

GRACIES.

Anònim ha dit...

FEU PENETA

Anònim ha dit...

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿QUE ??????????????????????????????????

Anònim ha dit...

Coooommmmm!!!!!!

Anònim ha dit...

Que ???? Com ???? Qui ???? Perquè????

Anònim ha dit...

no entenc la conversa

Anònim ha dit...

quina conversa?

Anònim ha dit...

eeee jo conec aquella persona i no es l'alba , pero si es molt facil

Anònim ha dit...

aaaaaaaaaaa es el genis !

a que si oi .

perdut ha dit...

no/sí/no ho sé

Anònim ha dit...

... a pensava que erats tu ...

jo ha dit...

jo sóc jo, tu no ho sé...

Anònim ha dit...

que ? peró qui ets????

JO! ha dit...

Sóc JO!

Anònim ha dit...

quí es Jooooooooooo???????????!!!!!!!!!!

JO PRIMERA PERSONA DEL SINGULAR ha dit...

jo MATEIX!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

jajajjajajajajaj!!!!!!!!!!! vinga enseriu (JO)primera persona del singular qui ets ......

Complement Circumstancial ha dit...

Sóc JO i les meves circumstàncies...

quin ets????' ha dit...

noooooooooooooooooooooo quiiiiiiiiiiiietttsssss ?????????????

Anònim ha dit...

I JO QUE SÉ...

Anònim ha dit...

i jo que SE???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? QUE ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????'QUE QUE QUE QUE QUE QUE

Anònim ha dit...

M'hai perdut... perdoneu... salut... m'hai perdut...

Anònim ha dit...

m'hai perdut?????